tirsdag 30. oktober 2012

Stemning med Mariusmønster

Gode idéer kommer til den som leser blogger. Når jeg sto foran noen mariusmønstrede servietter i butikken kom jeg på noe jeg hadde sett på bloggen til SignePling for lenge siden. 

Nå som minusgradene sniker seg innpå har jeg fått litt hekta på strikkemønstre og alt som minner om innekos. Tenkte jeg skulle vie litt oppmerksomhet til den lille kaktusen jeg tilfeldig plasserte i et syltetøyglass for litt siden. Kaktusen burde være storfonøyd nå. ;) Så trengte jeg også noen nye telysholdere da.... 
Jeg er kjempefornøyd med de nye lysene som lager senhøst-steming i vinduskarmen.Det hele er ganske enkelt gjennomførbart. Servietten klippet jeg til slik at det dekket hele glasset, penslet på litt decopage og dekket glasset med servietten.

God kveld til dere!


3 kommentarer:

  1. De ble jo superfine!
    Mariusmønster slår aldri feil ;)

    -Signe

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe. Jeg er superfornøyd!
      Takk for en god ide :)

      Klem Elisabet

      Slett
  2. Hei! Takk for fine ord i bloggen min, setter sånn pris på det!
    Finfine Marius-lykter du har laget!!

    SvarSlett