onsdag 24. oktober 2012

Lekende lett pottedekorasjon

I skapet sto det gamle stempel, malingsrester og noen stygge gamle potteskjulere gjemt bort fra all synlighet. Prosjekt farger i hus er som sagt godt i gang. 
Jeg blir fort veldig engasjert i disse prosjektene mine, men utfordringen ligger i å ikke ta helt av. Vinglepetrine som jeg er, har jeg ikke kommet frem til noe bestemt fargetema ennå. Samme som med interiørstil, alt er fint og jeg vil ha litt av alt. Derfor blir balanse et ord som burde stå foran i hjernebarken fremover. Valget ble derfor hvit base med den dæsj med farger og jeg er kjempeførnøyd. De skjulte potteskjulerene får stå fremme nå. 

Jeg brukte faktisk rester av gammel listmaling på utsiden. Siden malingen er såpass tykk holdt det fint med ett strøk. På innsiden malte jeg med akrylmaling, litt lettere når små detaljer skal stemples på.  Stempel er noe jeg skjelden bruker til annet enn papir, men med dette lille eksperimentet fant jeg ut at det er lekende lett å dekorere saker å ting med stempel og akrylmaling. Dette er en finfin pusleting kombinert med litt TV- titting på en kald høstkveld. 
Ha en god kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar