torsdag 1. november 2012

Velkommen November

November er en typisk mellommåned. En mørk og lang ventetid. De fine fargene fra høstbladene er blåst bort og regnet ned til en grå smørje, men det er for tidlig for at snøen kommer og lyser opp de mørke dagene. Enda bedre grunn til å være inne, sitte i godstolen med PCen la seg inspirere til mange morsomme inneprosjekter. Den grønne ørelappstolen kjøpte jeg på brukthandel i Skien for en hundrings. Har absoulutt lagt min elsk på den. Lønner seg å reise ut av Oslo for "shopping" noen ganger.
Mens jeg sitter å funderer på hva slags lurerier jeg skal finne på fremover, er denne torsdagen til å slappe av på og vise dere noen bilder av hjemmelagede puter og bruktkjøp fra denne vanlige innedagen. Nå er det bestandig mørkt når jeg er hjemme å tar bilder. Det setter et visst preg på bildene, men jeg synes det viser frem mørketiden godt. Er ganske sikker på at telysforbruket kommer til å øke betraktelig denne måneden. Fatet er et loppefunn fra i sommer og endelig er det i bruk av de fine telysene fra Marokko. 

Er kjempeførnøyd med denne håndsydde puten jeg fikk til bursdagen min.   
Vi er så heldige å ha ildsted i leiligheten vår. Ikke bare en, men to! Det blir vanvittig varmt hvis vi fyrer i begge, så jeg bruker den andre til stearinlys. Mer kos!

Ha en fin novemberkveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar