lørdag 1. februar 2014

Februar utfordringen

Februar blir en måned preget av innkjøp. Jeg mangler fortsatt alt av babyutstyr og leiligheten mangler en god del etter oppussingen. På shoppingrunden i bruktutikkene bestemte jeg meg for å gi meg selv en liten utfordring; alt nytt i mitt hjem denne måneden skal være brukt eller gjenbruk. Dette ble dagens bruktfangst.
Mitt nye oppheng er kobber. Selv om det har vært i trendbildet en stund nå har jeg ikke helt fått sansen for det før nå. Jeg er fortsatt litt usikker på hva jeg skal gjøre med lampeskjermene, men de kommer definitivt til å få et nytt liv i løpet av måneden. Apropos nytt liv, bruk og gjenbruk. Sinkfatet her har vært på loftet en god stund nå og jeg har aldri funnet noe sted hvor det passer inn.
En liten hobbylakkboks og 10 minutter senere har jeg jammen gjort noe mer med mitt nye kobberoppheng og mål om gjenbruk også!
Synes mønsteret i fatet kommer bedre frem nå, og fatet ser ut som det trives bedre i sin nye drakt. Er strålende fornøyd!

Xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar